دومین «سازه‌مینار» در اصفهان برگزار شد
دو روز مانده به پایانِ دومین ماه از زمستان ۱۳۹۵، دومین «سازه‌مینار» در شهر اصفهان (زادگاه «گروه نرم‌افزاری سازه») با حضور شمار قابل‌توجهی از مهندسان، اهالی فن، حرفه‌مندان و استادانِ مهندسیِ سازه، در هتل پارسیان کوثر و در مجاور یکی از باشکوه‌ترین سازه‌های معماری ایرانی ـ سی‌وسه‌پل ـ برگزار شد.
همان‌گونه که همراهانِ «گروه نرم‌افزاری سازه» و کاربرانِ محصولاتِ این گروه آگاهی دارند، گروه نرم افزاری سازه همواره تلاش کرده است که با ارائه‌ی راه‌کارهای کاربردی برای مسائلِ مهندسانِ طراح سازه، راه‌گشای مشکلاتِ این عزیزان و متخصصان باشد. تازه‌ترین اقدام با این رویکرد، برگزاریِ سمینارهایی با نام «سازه‌مینار» است، تا مهندسان، استادان و دانشجویانِ رشته‌ی عمران در «عصرانه‌ای سازه‌ای» در شهر خودشان، از نزدیک با محصولاتِ این شرکت آشنا شوند، پرسش‌ها و ابهامات خود را مطرح نمایند و از طرح‌های ویژه‌ی خرید بهره‌مند گردند.
بر همین مبنا، و بر پایه‌ی آمار ثبت‌نام مهندسانِ سراسر کشور در وبگاه sazeminar.com، نخستین سازه‌مینار ۲۳ اردیبهشت‌ماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن تهران برگزار شد و در گام بعدی ـ باز هم بر اساس همان آمار ـ این عصرانه‌ی تخصصی و حرفه‌ای، بعدازظهر پنج‌شنبه، ۲۸ بهمن در شهر اصفهان، زادگاه و خاستگاه گروه نرم‌افزاری سازه برگزار گردید.
سازه‌مینار اصفهان در سالن‌های «چشم‌انداز نگین» و «میخک» هتل پارسیان برگزار شد و شامل برنامه‌ها و ارائه‌هایی با عناوین «گروه نرم‌افزاری سازه در یک نگاه»، تجلیل از پیشکسوتان و چهره‌های علمیِ عرصه‌ی مهندسی عمران، ارائه ی «مهندسی سازه، دیدگاه‌های تازه»، معرفی پنل خرید ویژه‌ی سازه‌مینار، دو وُرکشاپ همزمان با موضوع‌های «سازه۹۰» و «دکتر سازه و بهینه‌ساز طراحی» و اجرای چند سرود توسط گروه سرود ناشنوایانِ «دستان پویا» بود. همچنین در این گردهمائی پرفسور مجتبی ازهری استاد برجسته ی دانشگاه صنعتی اصفهان سخنانی ایراد کردند.
ضمن دعوت از شما مخاطبان ارجمند برای دیدنِ تعدادی از عکس‌های دومین سازه‌مینار، به آگاهی می‌رسانیم که که گزارش جامع و مبسوط این رویداد تخصصی، متعاقباً در دسترس شما همراهان گرامی قرار خواهد گرفت.
همچنین حاضرین در سازه مینار اصفهان می توانند عکسهای یادگاری را از اینجا مشاهده و ذخیره نمایند.