جشنواره هفته درخت کاری

به جشنواره گرامیداشت درختان

همزمان با ولادت امام علی (ع)

خوش آمدید،


ایرانیان باستان، درخت و درختکاری را بسیار گرامی می داشتند. آنچه این روزها با عنوان نهضت جلوگیری از گرمایش زمین نزد فرهیختگان مغرب زمین مورد توجه قرار گرفته است، توسط پیشینیان ما بخوبی درک شده بود و به همین لحاظ به سبزی، باغ ها و زایش درون آن اهمیت ویژه می دادند. اطلاعات بیشتر در این خصوص را می توانید از این لینک بخوانید.
به همین مناسبت ما در گروه نرم افزاری سازه همراه با دوستانمان در شرکت های رایان سازه و سیویل808 در جشنواره فروش اسفند ماه به گرامیداشت درخت و درختکاری می پردازیم. در این جشنواره شما علاوه بر دریافت تخفیف های قابل توجه روی همه محصولات، با هر خرید خود به سبز شدن زمین کمک می کنید. در واقع متناسب با خریدی که شما انجام می دهید، بخشی از مبلغ پرداختی را به کاشت درخت اختصاص خواهیم داد و پس از انجام اطلاع رسانی خواهیم کرد. در همین رابطه و از این پس با حذف بسته پستی در گروه نرم افزاری سازه نرم افزارها به موقع و بدون مصرف مقوا و کاغذ بیشتر برای بسته بندی و ارسال از طریق ایمیلی دوست داشتنی حاوی همه اطلاعات لازم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
علاوه بر این، با توجه به این که قیمت های محصولات گروه نرم افزاری سازه در ابتدای سال 1399 به صورت قابل توجهی افزایش می یابد، با خرید در جشنواره اسفند ماه می توانید از قیمت های بسیار پائین محصولات استفاده کنید.
در 18 و 19 اسفندماه، در وبسایت های rayansazeh.com, SAZE90.COM و Civil808.com ما و شما زمین را سبزتر خواهیم کرد.
با عرض احترام،
گروه نرم افزاری سازه

با توجه به همزمانی فصل کاشت درخت با شیوع کرونا و عبور از فصل مناسب برای درختکاری، بخش تخصیص داده به این امر از فروش این جشنواره در فصل مناسب هزینه می گردد و مراتب را به اطلاع شما عزیزان می رسانیم.