قابل توجه علاقمندان و خریداران نرم افزارهای سازه90 و سازه نگار
مراجعه کنند گان به وبسایت saze90.com
علاقمندان و خریداران نرم افزارهای سازه90 و سازه نگار

باستحضار می رساند از هنگام اعلام طرح, "مهندسان جوان"، 12 آبان ماه، تاکنون تعداد بسیار زیادی از مهندسان و دانشگاهیان از این طرح مطلع شده و جمع کثیری برای شرکت در آن ابراز علاقه نموده اند. همچنین تعداد قابل ملاحظه ای در طرح ثبت نام نموده اند. در این جا لازم است مراتب تشکر خود را بابت توجه همه عزیزان به این طرح از طرف گروه نرم افزاری سازه و شرکت رایان سازه اعلام نمائیم.
همچنین باستحضار میرساند با توجه به این که حداقل تا سه سال آینده هیچ طرح مشابهی اجرا نخواهد گردید، به کلیه عزیزانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند توصیه می نمائیم کار ثبت نام را به روزهای نزدیک به آخر، 12 دی ماه، موکول ننمایند.
به همه عزیزان اطمینان می دهیم اعلام این طرح تنها برای در نظر گرفتن منافع متقابل کاربران و شرکت های ارائه دهنده سازه90 و سازه نگار می باشد لذا با خیال آسوده مراحل خرید خود را تکمیل فرمائید.
چنانچه برای تهیه مدارک مورد نیاز برای شرکت در طرح با اشکال مواجه هستید به سازمان های نظام مهندسی شهرتان و یا به دانشگاه خود مراجعه فرمائید. گروه نرم افزاری سازه با کلیه سازمان های نظام مهندسی ساختمان نمایندگی های آنان سراسر کشور در این رابطه مکاتبه نموده و در حال مکاتبه با کلیه دانشگاه های سراسر کشور می باشد.
به کلیه عزیزانی که ثبت نام نموده اند اما تاکنون اقدام به واریز وجه ننموده اند توصیه می نمائیم برای جلوگیری از طولانی شدن مراحل تحویل بسته نرم افزار هر چه زودتر اقدام به واریز وجه نمایند تا بسته های نرم افزاری خود را به موقع دریافت نمایند.

قبلا از خرید شما متشکریم.
با آرزوی موفقیت برای همه عزیزان در کلیه مراحل زندگی، تحصیل و کار.
گروه نرم افزاری سازه- شرکت رایان سازه
پیشرو در پیاده سازی روش های نوین آنالیز و طراحی سازه ها