جشنواره رمضان تمام شد
◻ جشنواره رمضان تمام شد.

از شما متشکریم
حضور هزاران نفر از مهندسین سازه از سراسر ایران عزیز در جشنواره پایان رمضان (دومین جمعه خاص) را گرامی میداریم.خصوصا از خریداران محترم محصولات گروه نرم افزاری سازه به صورت ویژه متشکریم.
با این حجم از استقبال وظیفه ما در توسعه محصولات و ارائه خدمات بهتر به شما بیش از پیش سنگین می شود. امیدواریم بتوانیم سپاسگزار پشتیبانی های شما باشیم.
ارسال بسته ها
علیرغم حجم قابل توجه خرید انجام شده، برای ارسال سریع بسته های نرم افزار و کدهای فعالسازی برنامه ریزی شده است. جای هیچگونه نگرانی نیست. بسته های نرم افزار از روز یکشنبه 27 خردادماه به ترتیب خریدهای انجام شده ارسال می گردد. به یاری خدا تا پایان هفته همه ی شما عزیزان بسته های خود را دریافت خواهید کرد.
برای تسریع در دریافت بسته، مطمئن شوید که تصویر قرارداد امضا شده که از طریق ایمیل دریافت کرده اید را روی ایمیل دریافتی Reply کرده اید.
جعبه های نرم افزار
به دلیل حجم بالای خرید انجام شده و به منظور تحویل بموقع نرم افزار، بعضی از خریداران SAZE90 نرم افزار خود را در بسته های DrSAZE دریافت خواهند کرد. جای نگرانی نیست، محتوی CD نرم افزار با خرید شما تطابق دارد.
خدمات پس از فروش
شما با خرید نرم افزار در جشنواره رمضان از 2 سال خدمات پس از فروش رایگان برخوردار شده اید. همراه با بسته ارسالی، کتاب راهنمای نرم افزار نیز برای شما ارسال شده است. نحوه ی استفاده از نرم افزار را در کتاب راهنما مطالعه فرمایئد.

همچنین همکاران ما در بخش پشتیبانی آماده پاسخگوئی به سوالات و راهنمائی شما هستند. لطفا سوالات خود را از طریق لینک http://www.saze90.com/support  با ما درمیان بگذارید.
قرعه کشی برلیانس
به منظور تقدیر از شما خریداران محترم، به ازاء هر 5.000.000 ریال خرید، یک شانس قرعه کشی برای یک دستگاه خودرو برلیانس H330 به شما اختصاص داده شده است.
تعداد شانس های شما عبارت است از بخش صحیح از حاصل تقسیم مبلغ پرداختی برحسب ریال به 5.000.000 و شماره های شانس شما در فاکتور خرید اینترنتی که به آدرس  ارسال شده قید گردیده است.نحوه و جزئیات قرعه کشی برای یک دستگاه برلیانس به زودی برای شما ایمیل خواهد شد.
آرزوی بهترین ها
بار دیگر از همه ی شما خریداران و بازدیدکنندگان محترم متشکریم و آرزوی بهترین ها را برای شما داریم. امیدواریم از کار با محصولات خریداری شده لذت ببرید و بتوانیم شایسته انتخاب شما در آینده باشیم.
با تجدید بهترین احترام ها،
گروه نرم افزاری سازه

SAZE Software Group

info@Saze90.com

03134005

SAZE90.COM