تقریبا رایگان، همه ی محصولات در بلک فرایدی!
⬛ تقریبا رایگان، همه محصولات در بلک فرایدی ⬛
گروه نرم افزاری سازه
و بلک فرایدی . . .

امسال باز هم در آخرین جمعه سال شاهد چهره ای متفاوت از گروه نرم افزاری سازه هستیم. دو اتفاق مهم در جمعه 24 اسفندماه برای خریداران محصولات ما عبارتند از:

  • کلیه محصولات گروه نرم افزاری سازه فقط برای یک روز تقریبا رایگان است! از امروز جمعه 24 اسفند را به خاطر بسپارید، به saze90.com سربزنید، قیمت ها را ببینید و خرید کنید.
  •  اگرچه فروش کتاب ETABS 2016+ SAZE90 با تخفیف بسیار ویژه در زمان ارسال این ایمیل ادامه دارد، اما جمعه 24 اسفند ماه آخرین فرصتی است که می توانید این کتاب را با قیمت ویژه تهیه کنید. توصیه می کنیم خرید خود را امروز انجام دهید تا بتوانید کتاب را زودتر دریافت کنید.
بلک فرایدی، 60 سال قبل


در گذشته، قانونی نانوشته بین حسابداران رایج بود. در ترازنامه‌های خود، اگر صورت سود و زیان آنان منجر به ضرر می‌شد؛ از جوهر قرمز استفاده می‌کردند. استفاده از جوهر قرمز رنگ، تنها جهت نمایان‌تر شدن ضرر در بیلان بود. اما اگر صورت سود و زیان به سود می‌انجامید، از جوهر مشکی استفاده می‌شد. در اوایل دهه ۶۰ میلادی، حسابداران همیشه فردای روز عید شکرگزاری، حساب‌های خود را مشکی رنگ می‌دیدند. این روز سرآغاز موج سود و خریدهای پیش از عید به حساب می‌آمد. از این رو، بین خود آن را «بلک فرایدی» به معنای جمعه {جوهر} مشکی نام‌گذاری کردند.

فلسفه اصلی حراج جمعه تخفیف بر روی تمامی کالاها است. تخفیفی که باعث ترغیب مشتریان برای رفع نیازهای خود با هزینه کمتر در آستانه سال نو، و خالی شدن انبار فروشگاه‌ها با حاشیه سودی کمتر است. اما در سال‌های اخیر رقابت بین فروشنده‌ها به حدی بالا گرفت که مفهومی به نام Doorbuster به وجود آمد. اما Doorbuster به چه معنا است؟ همان‌طور که می‌دانید کلمه Door به معنای «در» بوده و کلمه Buster به معنی انفجار یا شکستن چیزی است. به همین دلیل کالاهای با تخفیف ویژه را Doorbuster نامیدند زیرا این کالاها باعث صف کشیدن مردم پشت درهای فروشگاه شده و حتی در بسیاری از موارد نیز تراکم جمعیت مشتریان باعث شکسته شدن در فروشگاه شد. (ادامه دارد . . .)

امروز خرید کنید، زودتر دریافت کنید
اطلاعات بیشتر
خرید کنید
Seconds
Minutes
Hours
Days
SAZE90.COM

Isfahan, Iran
81439-14814

03134005
info@saze90.com