از شما برای شرکت در HOT SALE متشکریم
از شما متشکریم

خریداران محترم محصولات،
بازدید کنندگان گرامی

دقایقی پیش کمپین HOT SALE با موفقیت برای شما خریداران و برای گروه نرم افزاری سازه به پایان رسید.
موفقیت برای شما عزیزان، به این دلیل که نرم افزارهائی که هرکدام در بازار بین المللی 2000 تا 5000 دلار ارزش دارند را با قیمت هائی در رنج 100 الی 200 دلار خریداری کردید که این در نوبه خودکمترین تقدیری است که گروه نرم افزاری سازه میتواند از شما عزیزان داشته باشد. و موفقیت برای ما، زیرا صدها دوست تازه به جمع هزاران کاربر قبلی گروه نرم افزاری سازه اضافه شدند و همچنین همکاران قدیمی تر بازهم به ملاقات ما آمدند.
با مقایسه بازار ساختمان ایران و بازار ساختمان در سایر کشورهای جهان، بخوبی می دانیم که بازار ساختمان ایران بسیار تحت فشار است و بعضی از شما عزیزان با امید باز شدن فضای سیاسی اقتصادی ایران و پیشاپیش نرم افزارهائی کارآمد و به قیمت را خریداری کرده اید. متقابلا ما نیز چشم به راه باز شدن فضاهای سیاسی و اقتصادی هستیم و امیدواریم به زودی اتفاق بیافتد تا همگی در فضائی مثبت و سازنده بتوانیم کسب و کاری پررونق را تجربه کنیم.
بار دیگر از شما خریدارن محترم به صورت ویژه تشکر می کنیم و دست شما را به گرمی می فشاریم. همچنین امیدواریم همکاران دیگری که موفق به انجام حرید در این طرح نشده اند بتوانند در آینده به خانواده بزرگ گروه نرم افزاری سازه بپیوندند.

با آرزوی سربلندی برای ایران
با آرزوی موفقیت برای همه شما
گروه نرم افزاری سازه