چرا محصولات گروه نرم افزاری سازه را خریداری می کنیم؟
دوستان و همراهان،
سلام گرم ما را از گروه نرم افزاری سازه پذیرا باشید.
همیشه هنگام تصمیم گیری، عوامل متعدد می توانند برای همه ما تردید ایجاد کنند.
برای یک تصمیم خوب نیاز به اطلاعات درست است، و اطلاعات درست از طرف پایگاه های اطلاعاتی، افراد یا مجموعه هائی ارائه می شود که این اطلاعات را صادقانه در اختیار ما می گذارند.
گروه نرم افزاری سازه هیچگاه ادعا نمی کند که نرم افزارهائی بدون کمترین کاستی در اختیار کاربران و خریداران خود قرار می دهد. همه ما از شرکت های بسیار بزرگ تا شرکت های کوچکتر اشکالات متعدد داریم. در واقع علت انتشار ویرایش های جدید برای همه نرم افزارها همین است.
اما ادعای ما این است: در طول 15 سال حضور در بازار ساختمان همیشه با کاربران و خریداران خود صادقانه صحبت کرده ایم.
اخیرا در شبکه های اجتماعی بحث های متعددی در خصوص تصمیم گیری برای انتخاب یک نرم افزار مهندسی خوب مطرح شده است.
در این رابطه حضور شرکت ها و نرم افزارهای مختلف از لحاظ تجاری بازار را تعریف می کند و این ویژگی به رونق کسب و کار کمک می نماید. ضمن آنکه این حضور فرصت مناسب برای تعریف کارهای مشترک را فراهم می کند. لذا ما به همه همکاران خود در بخش صنعت ساختمان خوش آمد می گوئیم.
اما برای کمک به همه خریداران محترم که در حال تصمیم گیری برای خرید هستند چند نکته مهم را یادآور می گردیم:
- برای ارائه کار خوب باید زیاد کارکرد. به حجم کار انجام شده توسط گروه نرم افزاری سازه توجه کنید: بیش از 180.000 نفر-ساعت تا نیمه دوم سال 95 که سالانه 30.000 نفر-ساعت دیگر با این مقدار اضافه می شود.
- نرم افزار خوب لزوما نرم افزاری نیست که سریع تر کار کند، نرم افزار بهتر به جزئیات توجه بیشتری دارد. خصوصاً نرم افزارهای مهندسی باید امکانات لازم برای اعمال قضاوت مهندسی دقیق تر برای کاربر را فراهم سازند که این مسئله گاهی با ارائه سریع و بدون توجه مغایرت دارد.
- همه امکانات یک نرم افزار، بدنه نرم افزاری آن نیست. خدمات پس از فروش و نحوه ارائه آن اهمیت ویژه دارد
- بخش بسیار مهم نرم افزار، توسعه آن است. گروه نرم افزاری سازه با تیم پرتعداد در حال توسعه مجموعه نرم افزارهای خود بوده و هم اکنون در حال توسعه دوچندان این بخش است.
بدون شک همیشه تصمیم نهائی با شماست اما با این توضیحات از شما دعوت می کنیم با خیال راحت محصولات گروه نرم افزاری سازه را خریداری فرمائید. متقابلا همکاران ما با همه تجربه و توان خود در خدمت شما خواهند بود.

با عرض احترام،
گروه نرم افزاری سازه
مبدع اتوماسیون در نقشه کشی و ترسیم جزئیات در سازه های بتن آرمه