طرح 50-40-30 به پایان رسید
خریداران محترم،
شرکت کنندگان در طرح 50-40-30

از استقبال قابل توجه شما عزیزان از محصولات گروه نرم افزاری سازه متشکریم. خصوصا از خریدارانی که برای به ثمر نشستن این طرح در کنار ما قرار گرفتند به صورت ویژه تقدیر می کنیم. مسلماً این خریداران توانسته اند از فرصت استفاده کرده و صرفه جوئی قابل ملاحظه ای در هزینه های حال و آینده دفاتر خود انجام دهند. فرصتی که ممکن است در دوران رونق در دسترس نباشد.
از سوی دیگر بانک جهانی برای درآمد ناخالص ملی ایران در سال آینده رشد 5.8% پیش بینی کرده است (تصویر پیوست). به یاری خدا همه بخش های اقتصادی کشور، و از جمله صنعت ساختمان، از این رونق اقتصادی منتفع خواهند شد و پس از بازگشت رونق به صنعت ساختمان، سایر خریداران نیز با دستان پر سیستم مهندسی خود را تجهیز خواهند نمود.
بار دیگر از همه بازدیدکنندگان، اعم از کسانی که در طرح 50-40-30 شرکت کرده اند و یا صرفا از سایت SAZE90 بازدید نموده اند متشکریم و برای همه آرزوی موفقیت داریم. چنانچه مایلید در جریان فعالیت های آتی گروه نرم افزاری سازه قرار بگیرید از شما دعوت می کنیم در گروه تلگرام گروه نرم افزاری سازه و برای دریافت آخرین اخبار صنعت ساختمان در گروه تلگرام iiiwe.com عضو شوید.

با سپاس فراوان
گروه نرم افزاری سازه

مبدع اتوماسیون در نقشه کشی و ترسیم جزئیات در سازه های بتن آرمه